بیمه آسیا هزینه چاپ سررسید را به تهیه نوشت‌افزار اختصاص داد

بیمه آسیا هزینه چاپ سررسید را به تهیه نوشت‌افزار اختصاص داد بیمه آسیا برا ی دومین سال متوالی هزینه چاپ و توزیع سررسید را به تهیه نوشت‌افزار برای توزیع در مدارس مناطق محروم کشور اختصاص داد . به گزارش مناقصه‌مزایده، روابط‌عمومی بیمه آسیا در گزارشی با اشاره به مسؤولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، اعلام کرد: بیمه […]

بیمه آسیا هزینه چاپ سررسید را به تهیه نوشت‌افزار اختصاص داد

بیمه آسیا برا ی دومین سال متوالی هزینه چاپ و توزیع سررسید را به تهیه نوشت‌افزار برای توزیع در مدارس مناطق محروم کشور اختصاص داد .

به گزارش مناقصه‌مزایده، روابط‌عمومی بیمه آسیا در گزارشی با اشاره به مسؤولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، اعلام کرد: بیمه آسیا به عنوان بزرگ‌‌ترین بیمه خصوصی کشور و حایز رتبه اول گروه مؤسسات بیمه‌ای یکصد شرکت برتر کشور و در تداوم انجام فعالیت‌های فرهنگی – آموزشی به ویژه در مناطق محروم کشور، هزینه چاپ و توزیع سررسید سال ۱۳۹۷ را به تهیه نوشت‌افزار برای توزیع در مدارس مناطق محروم کشور اختصاص داد.

بنابراین گزارش، نوشت‌افزارهای اختصاصی بیمه آسیا با رویکرد استفاده بهینه از امکانات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و طراحی هدفمند به منظور معرفی بیمه به شکلی ساده برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تهیه خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، نوشت‌افزارهای اختصاصی بیمه آسیا در سال ۱۳۹۶با هماهنگی مسؤولان آموزش و پرورش استان‌ها و با حضور مدیران استانی بیمه آسیا همزمان با آغاز تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶در مدارس مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد.

گفتنی است ساخت و افتتاح مدرسه شهدای بیمه آسیا در منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان و تهیه و توزیع توپ‌های ورزشی در مدارس مناطق محروم کشور از دیگر فعالیت‌های فرهنگی – آموزشی بیمه آسیاست که مورد استقبال چشمگیر مسؤولان آموزشی مناطق محروم کشور قرار گرفته است.