شیوه‌نامه اقدامات پایان سال بانک انصار ابلاغ شد

شیوه‌نامه اقدامات پایان سال بانک انصار ابلاغ شد بانک انصار برای تأمین رفاه حال مشتریان از روش استمرار خدمات بانکی در تعطیلات نوروز، «شیوه‌نامه عملیات پایان سال به همراه لیست شعب کشیک بانک» و «افزایش ساعات کاری شعب» را ابلاغ کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، در این ابلاغیه اعلام شده […]

شیوه‌نامه اقدامات پایان سال بانک انصار ابلاغ شد

بانک انصار برای تأمین رفاه حال مشتریان از روش استمرار خدمات بانکی در تعطیلات نوروز، «شیوه‌نامه عملیات پایان سال به همراه لیست شعب کشیک بانک» و «افزایش ساعات کاری شعب» را ابلاغ کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، در این ابلاغیه اعلام شده است که روزهای دوم و چهارم فروردین۱۳۹۷، شعب کشیک از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ آماده ارایه خدمات ریالی به مشتریان و مراجعه‌کنندگان هستند.

این گزارش می‌افزاید: به‌منظور تأمین نیازهای مردم و مشتریان در پایان سال، شعب استان‌ها در هفته پایانی اسفندماه از شنبه ۱۹/۱۲/۱۳۹۶ تا دوشنبه ۲۸/۱۲/۱۳۹۶ برحسب نیاز تا ساعت ۱۹ باز خواهند بود.

در این گزارش آمده است به جهت رفاه مشتریان ونیاز به پول نقد از تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۶ لغایت ۱۵/۰۱/۱۳۹۷ سقف برداشت وجه داخلی ازخودپرداز‌ها از مبلغ دومیلیون ریال در روز به ۵ میلیون ریال در روز افزایش می‌یابد.