رشد۱۰درصدی منابع قرض‌الحسنه بانک دی

رشد۱۰درصدی منابع قرض‌الحسنه بانک دی منابع قرض‌الحسنه بانک دی در سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۰ درصدی داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، محمدرضا‌قربانی، مدیرعامل بانک دی در نخستین جلسه شورای مدیران بانک در سال ۱۳۹۷ با اعلام این‌که مانده پس‌انداز قرض‌الحسنه شعب در پایان […]

رشد۱۰درصدی منابع قرض‌الحسنه بانک دی

منابع قرض‌الحسنه بانک دی در سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۰ درصدی داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، محمدرضا‌قربانی، مدیرعامل بانک دی در نخستین جلسه شورای مدیران بانک در سال ۱۳۹۷ با اعلام این‌که مانده پس‌انداز قرض‌الحسنه شعب در پایان سال قبل ۸۸ میلیارد ریال بوده است از رشد ۱۰ درصدی منابع قرض‌الحسنه بانک دی در سال ۱۳۹۶ خبر داد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه و ضرورت گسترش و نهادینه کردن آن در جامعه گفت: بانک دی با هدف رفع موانع ازدواج، تهیه جهیزیه، هزینه درمان، خوداشتغالی و رفع احتیاجات ضروری هموطنان ضمن تجهیز منابع قرض‌الحسنه در چارچوب قوانین پولی و بانکی کشور، موفق به رشد ۱۰ درصدی در جذب منابع قرض‌الحسنه و رشد ۸۰ درصدی در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار مختلف شده است.

قربانی با تأکید بر این که بانک دی براساس استراتژی سودآوری و بهبود کیفیت دارایی‌ها، برنامه کاهش هزینه تمام شده پول از طریق جذب منابع ارزان‌قیمت را در دستور کار قرارداده است، گفت: بانک دی در سال ۱۳۹۶ ضمن موفقیت در اصلاح ترکیب منابع خود از طریق رشد ۱۰ درصدی منابع قرض‌الحسنه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، مبادرت به اعطای ۷۷۰۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۶۸۶ میلیارد ریال کرده است.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج گفت: این بانک طی سال ۱۳۹۶ تعداد ۲۰۵۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ کل ۲۳۳ میلیارد ریال به مشتریان خود اعطا کرده است.