گام بلند بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

گام بلند بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی برای نخستین مرتبه در کشور، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد به عنوان یک شرکت داخلی، توسعه میادین نفتی سپهر و جفیر را بر عهده‌ گرفته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در راستای حمایت از تولید ملی، اقدامات مؤثری را […]

گام بلند بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

برای نخستین مرتبه در کشور، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد به عنوان یک شرکت داخلی، توسعه میادین نفتی سپهر و جفیر را بر عهده‌ گرفته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در راستای حمایت از تولید ملی، اقدامات مؤثری را در حوزه‌های فناوری اطلاعات، صنایع معدنی، نفت، گاز و انرژی‌های نو انجام داده است. در این رابطه و برای اولین بار در جهان تولید کاتد مس به روش تانک بایو لیچینگ (استحصال مس با استفاده از باکتری) در مجتمع مس و کاتد مسی شرکت بابک مس ایرانیان توسط هلدینگ میدکو و با حمایت بانک پاسارگاد انجام‌ گرفته‌ است. از مزایای اصلی روش تانک بایولیچینگ می‌توان به حذف کوره‌های ذوب و در نتیجه کاهش قابل ملاحظه آلایندگی و همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب و منابع انرژی در راستای حمایت از محیط‌‌زیست و مسؤولیت‌های اجتماعی اشاره کرد.