سیاست‌های راهبردی بانک پارسیان در حمایت از تولید ملی

سیاست‌های راهبردی بانک پارسیان در حمایت از تولید ملی جلسه هم‌اندیشی بانک پارسیان با گروهی از دبیران و سردبیران اقتصادی رسانه‌ها با موضوع تبیین سیاست‌های راهبردی بانک پارسیان در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور، ۲۸ فروردین برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک پارسیان، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان با توجه […]

سیاست‌های راهبردی بانک پارسیان در حمایت از تولید ملی

جلسه هم‌اندیشی بانک پارسیان با گروهی از دبیران و سردبیران اقتصادی رسانه‌ها با موضوع تبیین سیاست‌های راهبردی بانک پارسیان در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور، ۲۸ فروردین برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک پارسیان، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان با توجه به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام‌معظم‌رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: بانک پارسیان، سیاست‌های راهبردی را برای حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی اجرا خواهد کرد.

رییس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی ادامه‌داد: خوشبختانه با طرح‌های راهبردی که در سال گذشته با حمایت مجموعه دستگاه‌های نظارتی در بانک اجرا شد و با تعاملات سازنده با مشتریان، توانستیم حجم مطالبات معوق بانک را کاهش داده و نسبت به تعیین تکلیف تعداد بسیار زیادی از این مطالبات اقدام کنیم که آثار آن در ترازنامه سال۹۶ بانک دیده می‌شود و اکنون در شرایط مطلوب‌تری نسبت به گذشته قرار داریم.