بانک ملی در واگذاری املاک مازاد، جدی است

بانک ملی در واگذاری املاک مازاد، جدی است با حضور سرپرست معاونت منابع انسانی بانک ملی ایران، رؤسای اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها و نیز اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی بانک معارفه شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، سرپرست معاونت منابع انسانی بانک در مراسم معارفه علیرضاشریفی به […]

بانک ملی در واگذاری املاک مازاد، جدی است

با حضور سرپرست معاونت منابع انسانی بانک ملی ایران، رؤسای اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها و نیز اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی بانک معارفه شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، سرپرست معاونت منابع انسانی بانک در مراسم معارفه علیرضاشریفی به عنوان رییس اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها با بیان این که شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی ایران طیف وسیعی را شامل می‌شوند، گفت: راه‌اندازی این اداره در راستای اجرای دستورات دولت برای واگذاری حداکثری بنگاه‌های تحت مدیریت بانک بود.

حبیب‌ا…رشیدارده با تأکید بر این که اراده بانک در واگذاری املاک مازاد، جدی است، اظهارکرد: امیدواریم با تغییر مدیریت این بخش، سرعت واگذاری‌ها بیش‌تر شود.

وی با اشاره به این که کل میزان واگذاری‌های بانک ملی ایران در سال گذشته ۲۷ هزار میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز نظام بانکی بوده است.

رشیدارده همچنین در مراسم معارفه منصورنعمتی به عنوان رییس اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی بانک ملی ایران نیز بر لزوم پیگیری جدی اهداف بانک در این بخش تأکید و خاطرنشان‌کرد: نقش این اداره در مسؤولیت‌های بانک، خطیر است و امیدواریم رییس جدید بتواند در پیشرفت امور این بخش حداکثر توان خود را به‌کار گیرد.

در ادامه این دو مراسم، احکام رؤسای جدید این ادارات کل با امضای محمدرضا‌حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران به آنها تقدیم شد.