مسؤولیت‌های اجتماعی بانک مهر اقتصاد

مسؤولیت‌های اجتماعی بانک مهر اقتصاد مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در تشریح پروژه نهالکاری ۱۸۰ هکتاری که اسفند ماه سال گذشته توسط این بانک در مراکز کانونی ریزگرد‌ها در استان خوزستان صورت گرفت این اقدام را در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی عنوان کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، سیدضیاایمانی، مدیرعامل […]

مسؤولیت‌های اجتماعی بانک مهر اقتصاد

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در تشریح پروژه نهالکاری ۱۸۰ هکتاری که اسفند ماه سال گذشته توسط این بانک در مراکز کانونی ریزگرد‌ها در استان خوزستان صورت گرفت این اقدام را در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، سیدضیاایمانی، مدیرعامل بانک در این رابطه، گفت: عملیات نهال کاری ۱۸۰ هکتاری بانک مهر اقتصاد در اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد لذا این بانک به منظور به ثمر نشستن نهال‌های غرس شده به مدت ۳ سال آبیاری (۲۸ دوره آبیاری در هر سال)، واکاری و بازدید روزانه از پروژه موردنظر را نیز برعهده دارد.

وی با تأکید بر اهمیت و ارزش خدمت‌رسانی و کاشت نهال در مناطق فوق بحرانی ریزگرد‌ها در استان خوزستان، گفت: هدف و برنامه ما ادامه این رویکرد است تا در سال‌های آینده بتوانیم با عملکرد مناسب و قابل قبول، یادگاری ارزنده‌ای برای مردم خوزستان به جای بگذاریم و در صدد هستیم تا در سال‌های آتی نیز مناطق وسیع‌تری را در این استان جنگل‌کاری کنیم.

وی با بیان این‌که شبکه بانکی در بحث مسؤولیت‌های اجتماعی اقدامات بسیار ارزشمندی صورت می‌دهند، اظهارکرد: مدرسه‌سازی، آزادی زندانیان مالی، ساخت واحدهای مسکونی برای افراد کم بضاعت و کمک‌رسانی به هموطنانی که گرفتار بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله شده‌اند، نشانگر نقش مثبت و ارزنده بانک‌ها در ایفای مسولیت‌های اجتماعی آنها است.