سامانه معاملات آنلاین کارگزاری پارسیان راه‌اندازی شد

سامانه معاملات آنلاین کارگزاری پارسیان راه‌اندازی شد مدیر گروه IT شرکت کارگزاری بانک پارسیان از طراحی و راه‌اندازی سامانه معاملات آنلاین کارگزاری پارسیان (pars Trader) تا چند روز آینده خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک پارسیان، سجادی هدف از ارایه این نرم‌افزار جامع را بهره‌برداری از معماری‌ها و نرم‌افزارهای نوین بازار […]

سامانه معاملات آنلاین کارگزاری پارسیان راه‌اندازی شد

مدیر گروه IT شرکت کارگزاری بانک پارسیان از طراحی و راه‌اندازی سامانه معاملات آنلاین کارگزاری پارسیان (pars Trader) تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک پارسیان، سجادی هدف از ارایه این نرم‌افزار جامع را بهره‌برداری از معماری‌ها و نرم‌افزارهای نوین بازار سرمایه برای مشتریان بانک پارسیان و همچنین جذب مشتریان جدید در بازار سرمایه و کارگزاری پارسیان عنوان کرد.

وی با بیان این‌که نیازسنجی بازار و شناسایی خواسته‌های مشتریان با به‌کارگیری یک تیم متخصص داخلی صورت گرفته، افزود: با بهره‌برداری از این نرم‌افزار که شامل تحلیل تکنیکال، شبکه اجتماعی و محیط ساده و کاربر‌پسند است، توانستیم مشتریانی که عضو کارگزاری بانک پارسیان نیستند، را نیز جذب کرده تا با سهولت از این سامانه استفاده کنند.

مدیر واحد انفورماتیک شرکت کارگزاری بانک پارسیان با اشاره به این‌که نرم‌افزار بانک پارسیان در مقایسه با نرم‌افزارهای قدیمی و مطرح بازار سرمایه هیچ‌گونه کاستی ندارد، اظهارداشت: بعد از یک سال و نیم برنامه‌ریزی روی این پروژه، در آبان ماه سال ۹۶ نوشتن نرم‌افزار آغاز شد تا نهایتاً توانستیم آن را در نمایشگاه فاینتکس ۲۰۱۸ رونمایی کنیم.