حساب سپرده‌گذاران ثامن به بانک‌انصار منتقل شد

حساب سپرده‌گذاران ثامن به بانک‌انصار منتقل شد بانک‌انصار در پیامکی به سپرده‌گذاران مؤسسه اعتباری ثامن، از انتقال حساب آنها به بانک‌انصار خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌انصار، سپرده مشتریان مؤسسه اعتباری ثامن به بانک‌انصار منتقل و شماره‌حساب جدید در این بانک برای آنها پیامک شد و از این پس سپرده‌گذاران […]

حساب سپرده‌گذاران ثامن به بانک‌انصار منتقل شد

بانک‌انصار در پیامکی به سپرده‌گذاران مؤسسه اعتباری ثامن، از انتقال حساب آنها به بانک‌انصار خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌انصار، سپرده مشتریان مؤسسه اعتباری ثامن به بانک‌انصار منتقل و شماره‌حساب جدید در این بانک برای آنها پیامک شد و از این پس سپرده‌گذاران این مؤسسه می‌توانند از تمامی خدمات بانک‌انصار از جمله خدمات بانکداری الکترونیک بهره‌مند شوند.

این در حالی است که همزمان با نیمه‌شعبان تابلوهای مؤسسه اعتباری ثامن به بانک‌انصار تغییر یافت. گفته می‌شود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد شعب بانک جدید به دلیل بالا بودن تعداد شعب بانک‌انصار، مهراقتصاد و ثامن پس از ادغام کاهش می‌یابد. یادآور می‌شود بانک‌انصار در حال‌حاضر ۷۰۰ شعبه دارد که در صورت ادغام با مهراقتصاد که ۷۳۶ شعبه و ثامن که حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ شعبه دارند، تعداد شعب این بانک از ۲۰۰۰ شعبه فراتر خواهد رفت که همین امر موجب اخذ تصمیم مبنی بر کاهش شعب بانک جدید شده است.

همچنین از روز ۱۳اردیبهشت‌ماه کارت ثامن در بیش از ۴هزار خودپرداز بانک‌انصار فعال شده، همزمان با ادغام «مؤسسه‌اعتباری‌ثامن» در «بانک‌انصار» و بنا به درخواست این مؤسسه، خدمات خودپردازهای بانک‌صادرات ایران به‌کارت‌های مؤسسه اعتباری ثامن از روز ١٢اردیبهشت ٩٧ پایان یافته است.