بانک‌سپه ۱۵۵۰ میلیارد ریال به محیط‌زیست اختصاص داد

بانک‌سپه ۱۵۵۰ میلیارد ریال به محیط‌زیست اختصاص داد مدیرعامل بانک‌سپه از اختصاص ۱۵۵۰میلیاردریال منابع به بخش‌های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست در سال‌جاری خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، محمدکاظم‌چقازردی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: این میزان منابع در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان بخش‌های خصوصی، تعاونی […]

بانک‌سپه ۱۵۵۰ میلیارد ریال به محیط‌زیست اختصاص داد

مدیرعامل بانک‌سپه از اختصاص ۱۵۵۰میلیاردریال منابع به بخش‌های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، محمدکاظم‌چقازردی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: این میزان منابع در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان بخش‌های خصوصی، تعاونی و بنگاه‌های اقتصادی متعلق به مؤسسات عمومی غیردولتی پرداخت خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت حمایت نظام بانکی از حوزه آب، کشاورزی و محیط‌زیست، تصریح کرد: بانک‌سپه از محل منابع صندوق توسعه ملی در سال‌جاری، سرمایه در گردش فعالیت‌های دارای توجیه اقتصادی در بخش آب، کشاورزی، منابع طبیعی، محیط‌زیست و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی غیردولتی را تأمین خواهد کرد.

چقازردی تصریح کرد: تسهیلات ارزان قیمت بانک‌سپه در اختیار فعالان حوزه آب، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی مستقر در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیحی و دانش بنیان قرار می‌گیرد.