زمان پرداخت سود سهامداران به پرداخت ملت اعلام شد

زمان پرداخت سود سهامداران به پرداخت ملت اعلام شد شرکت به پرداخت ملت (سهامی‌عام) زمان پرداخت سود سهامداران خود را اعلام کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط عمومی بانک‌ملت، شرکت به پرداخت ملت که با نماد «پرداخت» در بورس فعال است، با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال زمان‌بندی پرداخت سود سهامداران حقیقی و […]

زمان پرداخت سود سهامداران به پرداخت ملت اعلام شد

شرکت به پرداخت ملت (سهامی‌عام) زمان پرداخت سود سهامداران خود را اعلام کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط عمومی بانک‌ملت، شرکت به پرداخت ملت که با نماد «پرداخت» در بورس فعال است، با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال زمان‌بندی پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی برای عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹اسفندماه سال۹۶ خود را اعلام کرد.

براساس اعلام این شرکت، زمان‌بندی پرداخت سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹اسفندماه سال۹۶ دارندگان سهام که در مجمع عمومی سالانه مورخ ۱۹اردیبهشت ‌ماه سال۹۷ نسبت به آن تصمیم‌گیری می‌شود به شرح زیر اعلام شد.

براساس این گزارش، پرداخت سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ ۲۰مهرماه سال ۹۷ از طریق مراجعه به تمامی شعب بانک‌ملت قابل‌پرداخت خواهد بود. همچنین سهامداران حقیقی که از این طریق سیستم بانکی سود خود را دریافت نکنند می‌توانند با اعلام شماره‌حساب نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید: بر مبنای اطلاعیه شرکت به پرداخت ملت، زمان پرداخت سود سهامداران حقوقی این شرکت از تاریخ یکم دی‌ماه۹۷ آغاز و از طریق واریز به حساب‌بانکی و یا صدور چک در وجه حساب این دسته از سهامداران انجام می‌شود.