مشارکت بانک‌ملی در احداث ۸۹ باب مدرسه

مشارکت بانک‌ملی در احداث ۸۹ باب مدرسه بانک‌ملی ایران در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی خود، مشارکت پر رنگی در امور اجتماعی و عام‌المنفعه در سال‌گذشته داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، انجام امور عام‌المنفعه و رفع محدودیت‌های استان‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات عملیاتی این بانک بوده به‌طوری که در سال گذشته […]

مشارکت بانک‌ملی در احداث ۸۹ باب مدرسه

بانک‌ملی ایران در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی خود، مشارکت پر رنگی در امور اجتماعی و عام‌المنفعه در سال‌گذشته داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، انجام امور عام‌المنفعه و رفع محدودیت‌های استان‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات عملیاتی این بانک بوده به‌طوری که در سال گذشته مبلغ ۵۳میلیاردو۹۰۰میلیون ریال به ۳۷پروژه در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی اختصاص یافته است.

بانک‌ملی ایران در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی خود به حیطه‌های متعددی ورود کرده است و پروژه‌های سال گذشته حسب مصوبات هیأت‌مدیره بانک از محل بودجه امور فرهنگی‌وآموزشی جهت ساخت و احداث مدرسه، مساعدت مالی جهت تعمیر و بازسازی مدرسه، خرید وسایل کمک آموزشی، ساخت خوابگاه دانشجویی، تعمیر و مرمت مسجد، خرید و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل بخش ویژه بیمارستان و پانسیون پزشکان، کمک و مساعدت مالی به بهزیستی و ساخت و مراکز فرهنگی بوده است.

کمک به زلزله‌زدگان منطقه کرمانشاه نیز بخشی دیگر از اقدامات بانک در این حوزه بوده است که به دو بخش کمک مستقیم نقدی و غیرنقدی و نیز کمک در حوزه امور بانکی تقسیم می‌شود.