همه شعب خارجی بانک ملی به سوددهی رسیدند

همه شعب خارجی بانک ملی به سوددهی رسیدند مدیرعامل بانک ملی به شرایط مطلوب بانک ملی در حوزه بین‌الملل اشاره و گفت: در سال گذشته همه شعب خارجی بانک به سوددهی رسیدند که این برای ما بسیار خوشایند بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک ملی، محمد رضا حسین زاده در جمع […]

همه شعب خارجی بانک ملی به سوددهی رسیدند

مدیرعامل بانک ملی به شرایط مطلوب بانک ملی در حوزه بین‌الملل اشاره و گفت: در سال گذشته همه شعب خارجی بانک به سوددهی رسیدند که این برای ما بسیار خوشایند بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک ملی، محمد رضا حسین زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان کردستان بانک ملی ایران با بیان این که امروز وضعیت بانک به نسبت سال‌های گذشته بسیار مطلوب تر است، گفت: بانک ملی ایران از یک بانک سنتی به یک بانک مدرن و پیشرو تبدیل شده، به‌طوری که می‌توان به جرات گفت این بانک در همه شاخص‌ها در کل نظام بانکی سرآمد است.

وی با تأکید بر این که شرایط امروز بانک نتیجه هم‌دلی و اثربخشی همه کارکنان است، به شرایط ویژه اداره امور شعب استان کردستان اشاره کرد و گفت: در شرایطی که نسبت مطالبات معوق به مانده تسهیلات پرداختی کل نظام بانکی حدود ۱۲ درصد است، این عدد در بانک ملی ایران ۷٫۳ درصد برآورد شده، اما در شعب استان کردستان این رقم ۱٫۸ درصد است.

به گفته حسین زاده، این شاخص بسیار مطلوب نتیجه عملکرد بسیار مؤثر و کارآمد کارکنان بانک در این منطقه و نیز تعصب مردم استان به بازگرداندن منابعی است که به صورت تسهیلات دریافت کرده‌اند.