دو انتصاب جدید در بانک ایران زمین

دو انتصاب جدید در بانک ایران زمین با حکم مدیرعامل و در راستای چشم‌انداز توسعه‌ای بانک ایران زمین، مدیر امور استان‌ها و مدیر امور شعب استان تهران این بانک منصوب شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجیدپورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، با صدور احکام جداگانه‌ای مدیر امور شعب استان‌ها و […]

دو انتصاب جدید در بانک ایران زمین

با حکم مدیرعامل و در راستای چشم‌انداز توسعه‌ای بانک ایران زمین، مدیر امور استان‌ها و مدیر امور شعب استان تهران این بانک منصوب شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجیدپورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، با صدور احکام جداگانه‌ای مدیر امور شعب استان‌ها و مدیر امور شعب استان تهران را منصوب کرد.

 بدین‌ترتیب محمد‌حسینی‌کنارویی به سمت مدیر امور شعب استان‌ها و مصطفی‌یزدانجو به سمت مدیر امور شعب استان تهران منصوب شدند.

هادی‌قدیمی، نایب رییس هیأت مدیره بانک ایران زمین در مراسم معارفه این مدیران با اشاره به توسعه کمی و کیفی این بانک در سال‌های اخیر اظهارداشت: خانواده بزرگ بانک ایران زمین با تکیه بر فرهنگ سازمانی و نیروی انسانی متخصص توانسته جایگاه بسیار مناسبی را در میان رقبا کسب کند.

وی افزود: توسعه همه جانبه و مشتری‌مداری از اولویت‌های مهم مدیران ارشد بانک است، به نحوی که با ادامه این مسیر، ضمن حفظ سهم بازار کنونی به دنبال افزایش آن هستیم.