چشم‌انداز روابط‌عمومی بانک ملت

چشم‌انداز روابط‌عمومی بانک ملت مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با حضور حسن روستا، رییس هیأت مدیره و علی اکبر صابریان مدیر روابط‌عمومی بانک ملت برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، علی‌اکبرصابریان در این مراسم با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: روابط‌عمومی، […]

چشم‌انداز روابط‌عمومی بانک ملت

مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با حضور حسن روستا، رییس هیأت مدیره و علی اکبر صابریان مدیر روابط‌عمومی بانک ملت برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، علی‌اکبرصابریان در این مراسم با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: روابط‌عمومی، یک شغل نیست بلکه یک رسالت است و فلسفه وجودی آن، شنیدن صدای ذی‌نفعان است.

وی روابط‌عمومی را چشم، گوش و زبان سازمان خواند که ورود و خروج اطلاعات از کانال آن صورت می‌گیرد.

مدیر روابط‌عمومی بانک ملت، روابط‌عمومی را فراارتباط یعنی چیزی بیش‌تر از ایجاد ارتباطات دانست و ادامه‌داد: جایگاه روابط‌عمومی در متن و نه حاشیه و در قلب و دل هر سازمان و متصل به مدیریت است و مدیران روابط‌عمومی، نزدیک‌‌ترین افراد به بالا‌ترین مقام سازمان هستند و نقش دستیار ارشد مدیران را ایفا می‌کنند تا با مدیریت اطلاعات، از بحران‌ها پیشگیری یا از بروز آنها جلوگیری کنند.