لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بانک‌شهر برای توسعه کلان شهر اراک

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بانک‌شهر برای توسعه کلان شهر اراک رییس شورای‌اسلامی کلان‌شهر اراک با اشاره به حمایت‌های بانک‌شهر از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و به خصوص کلان‌شهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی […]

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بانک‌شهر برای توسعه کلان شهر اراک

رییس شورای‌اسلامی کلان‌شهر اراک با اشاره به حمایت‌های بانک‌شهر از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و به خصوص کلان‌شهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک شهر، کاوه‌فلک‌الفلاکی با بیان این‌که از ظرفیت‌ها، منابع و پتانسیل‌های این بانک برای توسعه کلان‌شهر اراک استفاده خواهیم کرد، گفت: این بانک طی سال‌های اخیر با توان حداکثری خود و با سابقه کم، نقش تأثیرگذاری در توسعه زیرساخت‌های شهری داشته است.

وی تصریح کرد: معتقدیم بانک شهر می‌تواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، منابع و پتانسیل‌های خود در گسترش و توسعه شهر اراک و حل مشکلات موجود مانند بافت‌های فرسوده فردین‌پور و منطقه شهرک سجادیه و پل‌های روگذر و زیرگذر و پروژه تجاری بزرگ آفتاب نقش بسزایی ایفا کند.

فلک‌الافلاکی همچنین با بیان این‌که بانک‌شهر تاکنون توانسته در کاهش مشکلات و معضلات شهری، شهرداری‌های سراسر کشور را یاری کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتقا و افزایش سطح تعاملات و همکاری‌ها میان بانک‌شهر و شهرداری کلان‌شهر اراک، این بانک بتواند نقش خود را در عمران و آبادانی این کلان‌شهر بیش از پیش انجام دهد.