ساختمان جدید شعبه بانک صنعت‌ومعدن در همدان افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه بانک صنعت‌ومعدن در همدان افتتاح شد ساختمان جدید شعبه بانک صنعت‌ومعدن در استان همدان طی مراسمی با حضور محمدناصرنیکبخت، استاندار همدان، علی‌اشرف‌افخمی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک و جمعی از مسؤولین استان افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بانک صنعت‌ومعدن، احداث ساختمان جدید به منظور ارتقا […]

ساختمان جدید شعبه بانک صنعت‌ومعدن در همدان افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه بانک صنعت‌ومعدن در استان همدان طی مراسمی با حضور محمدناصرنیکبخت، استاندار همدان، علی‌اشرف‌افخمی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک و جمعی از مسؤولین استان افتتاح شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بانک صنعت‌ومعدن، احداث ساختمان جدید به منظور ارتقا سطح خدمت‌رسانی این بانک در راستای توسعه صنعتی استان صورت گرفته است.

نیکبخت در این مراسم گفت: بانک صنعت‌ومعدن بانکی است که صنعتگران، مسؤولین و همه مردم نسبت به نقش مهم آن در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در کشور آگاهند.

وی مدیریت ارشد بانک صنعت‌ومعدن را فردی توصیف کرد که سال‌های متمادی در صنعت کشور فعالیت داشته، بخش تولید را به خوبی می‌شناسد و امروز به عنوان یک مدیر ارشد بانکی علاوه بر اعطای تسهیلات، به عنوان یک مشاور کارآمد در کنار صنعتگران کشور است.

افخمی نیز در این مراسم اعلام داشت: به زودی یک طرح بزرگ صنعتی با میزان اشتغالزایی بالا توسط بانک صنعت‌ومعدن در استان همدان تأمین مالی خواهد شد که نقش کارآمدی در توسعه صنعتی استان خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک صنعت‌ومعدن طرح‌های زیادی را در استان همدان تأمین مالی کرده است که از آن میان می‌توان به فروسیلیس غرب‌پارس و پویاطب هگمتانه اشاره کرد.

در ضمن صنایع کوچک و متوسط همدان مبلغ ۴۰میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت‌ومعدن دریافت کرده‌اند.