راه‌اندازی خود بانک‌آینده در کیش

راه‌اندازی خود بانک‌آینده در کیش نخستین دستگاه خودبانک (VTM) بانک‌آینده، همزمان با آغاز جشنواره تابستانی کیش در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش راه‌اندازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده، این بانک دستگاه خودبانک (VTM) را با هدف گسترش شعب الکترونیکی و در راستای شتاب‌دهی به روند توسعه و پیشرفت در نظام بانکداری الکترونیکی […]

راه‌اندازی خود بانک‌آینده در کیش

نخستین دستگاه خودبانک (VTM) بانک‌آینده، همزمان با آغاز جشنواره تابستانی کیش در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده، این بانک دستگاه خودبانک (VTM) را با هدف گسترش شعب الکترونیکی و در راستای شتاب‌دهی به روند توسعه و پیشرفت در نظام بانکداری الکترونیکی و ارتقای رضایتمندی مشتریان، راه‌اندازی کرده است.

دستگاه VTM که مخفف Virtual Teller Machine است، نسل جدید و پیشرفته‌ دستگاه‌های خودپرداز است که علاوه بر ارایه تمام خدمات خودپرداز به مشتریان، از قابلیت انجام بخش عمده‌ای از خدمات بانکی شعب و باجه‌های فیزیکی مانند: افتتاح انواع حساب‌های بانکی، درخواست صدور و دریافت سپرده و صدور دسته چک به‌صورت الکترونیکی، برخوردار است.

در این سیستم، مشتری با قرار گرفتن در مقابل دستگاه، می‌تواند؛ با متصدی بانکی، به صورت صوتی و تصویری (ویدیو کنفرانس)، ارتباط برقرار کرده، از او مشاوره و راهنمایی گرفته و تمام عملیات بانکی خود را با دستگاه مذکور به انجام برساند.