مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان برگزار می‌شود مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان (شرکت سهامی عام)، روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، بنا بر اعلام بانک سامان، در این مجمع که به دعوت هیأت ‌مدیره بانک تشکیل می‌شود، پس از استماع گزارش هیأت‌ […]

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان (شرکت سهامی عام)، روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، بنا بر اعلام بانک سامان، در این مجمع که به دعوت هیأت ‌مدیره بانک تشکیل می‌شود، پس از استماع گزارش هیأت‌ مدیره، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ و صورت‌های مالی تصمیم‌گیری می‌شود.

براساس این گزارش، انتخاب بازرس قانونی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه آنها، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیأت‌مدیره و همچنین تعیین روزنامه‌های کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های بانک از دیگر محورهای مجمع عمومی سالانه بانک سامان خواهد بود.

همه سهامداران بانک سامان می‌توانند برای حضور در مجمع، با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، رأس ساعت ۹ روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۷ در محل مجموعه فرهنگی – ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پل پارک‌وی حضور یابند.