رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به اعلانات سامانه ارتباط مردمی وزارتخانه، بر رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارایه خدمات تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در […]

رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به اعلانات سامانه ارتباط مردمی وزارتخانه، بر رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارایه خدمات تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری و تسریع در پاسخگویی به مردم و یکپارچه‌سازی رسیدگی به شکایات، سامانه ارتباط مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی از ابتدای سال جاری در شبکه بانکی عملیاتی شده و تمامی درخواست‌ها و شکایات مردمی مربوط به سیستم بانکی از طریق این سامانه ارسال می‌شود.

با بررسی‌های روزانه به عمل آمده از کارتابل سامانه مذکور در سه ماه نخست سال جاری، خوشبختانه هیچ‌گونه شکایات و درخواستی در رابطه با عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ثبت نشده است.

سامانه رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات به منظور دریافت و بررسی درخواست‌ها، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی در چارچوب اختیارات و وظایف دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعم از بانک‌ها، بیمه‌ها، مالیاتی، گمرک، بورس و… در جهت بالا بردن سرعت و دقت، پیشگیری از فساد اداری، ارتقای کاری و سیستمی، شفافیت، رضایت ارباب رجوع و در نهایت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده است.