کارت اعتباری جدید بانک سامان برای خرید لوازم خانگی ایرانی

کارت اعتباری جدید بانک سامان برای خرید لوازم خانگی ایرانی بانک سامان در راستای حمایت از کالای ایرانی کارت اعتباری ویژه خرید لوازم‌خانگی ایرانی صادر می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، با استفاده از این کارت، تمام اشخاص حقیقی شامل پرسنل و بازنشستگان سازمان‌های دولتی، سپرده‌گذاران بانک سامان و نیز افرادی […]

کارت اعتباری جدید بانک سامان برای خرید لوازم خانگی ایرانی

بانک سامان در راستای حمایت از کالای ایرانی کارت اعتباری ویژه خرید لوازم‌خانگی ایرانی صادر می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، با استفاده از این کارت، تمام اشخاص حقیقی شامل پرسنل و بازنشستگان سازمان‌های دولتی، سپرده‌گذاران بانک سامان و نیز افرادی که برای دریافت این کارت به جمع مشتریان بانک می‌‌پیوندند، امکان خرید اقساطی کالا‌‌های صوتی- تصویری و خانگی از تمام فروشگاه‌های مجاز اسنوا در سراسر کشور یا درگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد را خواهند داشت.

براساس این گزارش، بانک سامان برای فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی، سود این کارت اعتباری را کم‌تر از سود سایر خدمات مشابه درنظر گرفته است.

این گزارش میافزاید، سقف اعتبار این کارت اعتباری ۳۰۰میلیون ریال (۳۰ میلیون تومان) است و برای هر مشتری فقط یک کارت صادر می‌شود.

گفتنی است، متقاضیان دریافت ‌کارت اعتباری اسنوا می‌توانند به یکی از شعب بانک‌سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ مرکز سامان ارتباط تماس بگیرند.