بهره‌برداری شرکت فاتک شیمی با تأمین مالی بانک صنعت و معدن

بهره‌برداری شرکت فاتک شیمی با تأمین مالی بانک صنعت و معدن شرکت فاتک شیمی با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد و موجب اشتغالزایی در این منطقه از کشورمان خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، برای اجرای طرح یاد شده که […]

بهره‌برداری شرکت فاتک شیمی با تأمین مالی بانک صنعت و معدن

شرکت فاتک شیمی با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد و موجب اشتغالزایی در این منطقه از کشورمان خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، برای اجرای طرح یاد شده که سالانه ۱۲۸۷ میلیون عدد انواع کپسول دارویی، ویال و سوسپانسیون تولید خواهد کرد، ۱۳ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات ریالی توسط این بانک به تصویب رسیده است.

براساس این گزارش، شرکت فاتک شیمی پس از بهره‌برداری برای ۲۰۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد و تاکنون ۷۲ درصد از مراحل پیشرفت فیزیکی خود را پشت سر گذاشته است.

گفتنی است در سال‌های اخیر طرح‌های صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط زیادی با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسیده است.