بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بانک شهر در بخش تبلیغات، ارایه آثار و کارشناسان برتر، برگزیده و حایز رتبه شناخته شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که با حضور محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی […]

بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بانک شهر در بخش تبلیغات، ارایه آثار و کارشناسان برتر، برگزیده و حایز رتبه شناخته شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که با حضور محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان عرصه روابط‌عمومی در هتل بزرگ ارم برگزار شد، دیپلم افتخار این جشنواره ملی به پاس اقدامات و فعالیت‌های تأثیر‌گذار به مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی این بانک اعطا شد.

بر این اساس، در این جشنواره، بانک شهر در بخش‌های تیزر، نحوه ارایه آثار، گزارش، پوستر، کلیپ، موشن گرافیک و کارشناسان روابط‌عمومی برگزیده شد.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه ملی و استانی در هتل بزرگ ارم برگزار شد.