دو محور تسهیلات‌دهی بانک ملی اعلام شد

دو محور تسهیلات‌دهی بانک ملی اعلام شد بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های دولت، حمایت ویژه از بخش‌های تولیدی و اشتغال کشور را محور تسهیلات‌دهی خود در ۳ ماه ابتدای سال‌جاری قرارداده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، در ۳ ماه ابتدای امسال، بخش‌های تولیدی سهم قابل توجهی از مجموع […]

دو محور تسهیلات‌دهی بانک ملی اعلام شد

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های دولت، حمایت ویژه از بخش‌های تولیدی و اشتغال کشور را محور تسهیلات‌دهی خود در ۳ ماه ابتدای سال‌جاری قرارداده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، در ۳ ماه ابتدای امسال، بخش‌های تولیدی سهم قابل توجهی از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص دادند به‌طوری‌که در مدت مذکور ۲۲ هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در ۱۵ هزار و ۹۸۶ فقره پرداخت شده است.

همچنین دو هزار و ۵۷۴ فقره تسهیلات سرمایه ثابت به بخش‌های تولیدی اعم از صنعت و معدن، کشاورزی و… پرداخت شده که ارزش ریالی آن به ۴ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال می‌رسد.

بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار اشتغال در مدت مذکور، تعداد ۶ هزار و ۳۱۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های حمایتی به ارزش ۹۰۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بخش بازرگانی نیز ۲۷ هزار و ۴۲ فقره تسهیلات به ارزش ۱۴ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال در حمایت از کسب و کار و رونق بازار و بخش خدمات ۲۸۶ هزار و ۱۲۲ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۶ هزار و ۹۵۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده‌اند.

سهم تسهیلات صادراتی از مجموع تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران نیز به یک‌هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال در ۱۴۹ فقره می‌رسد.