بانک ملت تنها شرکت ایرانی مجهز به لابراتوار عصبی

بانک ملت تنها شرکت ایرانی مجهز به لابراتوار عصبی مدیرکل بازاریابی بانک ملت در حاشیه نمایشگاه الکامپ و در گفت‌وگوی اختصاصی با واحد ارتباطات رسانه‌ای و خبر روابط عمومی، فعالیت‌های بازاریابی بانک ملت را تشریح کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، مسعود کیماسی درباره رسالت‌های اصلی مدیریت بازاریابی در بانک ملت […]

بانک ملت تنها شرکت ایرانی مجهز به لابراتوار عصبی

مدیرکل بازاریابی بانک ملت در حاشیه نمایشگاه الکامپ و در گفت‌وگوی اختصاصی با واحد ارتباطات رسانه‌ای و خبر روابط عمومی، فعالیت‌های بازاریابی بانک ملت را تشریح کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، مسعود کیماسی درباره رسالت‌های اصلی مدیریت بازاریابی در بانک ملت گفت: یکی از کلیدی‌‌ترین ذی‌نفعان بانک‌ها مشتریان هستند و بقای بانک‌ها وابسته به مشتریان است و نگاه به بیرون برای هر بانکی بسیار مهم است، بنابراین بانک باید تمهیداتی برای درک نیاز‌ها و احساسات مشتریان بیندیشد.

مدیرکل بازاریابی بانک ملت افزود: ما در صنعتی هستیم که تحول و رقابت شدید است و علاوه بر بخش‌های عملیاتی و ستادی بانک، رصد مستمر و هوشمندانه بازار، مشتریان و رقبا در داخل و خارج توسط واحدی تخصصی اهمیت بسزایی دارد.

کیماسی افزود: با چنین رویکردی، بخشی در مدیریت بازاریابی بانک ملت با عنوان «بینش بازار» فعالیت دارد که این وظیفه را از دو طریق یعنی تحقیقات بازار و نظرسنجی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: بانک ملت هم‌اکنون به عنوان اولین شرکت در ایران، اقدام به راه‌اندازی لابراتوار عصبی با تجهیزات پیشرفته کرده است و در گام نخست با استفاده از ابزارهایی مانندeye trackerاحساس و تجربه ‌کاربر در هنگام استفاده از همراه بانک ملت را بررسی کردیم و نتایج خوبی برای بهبود و ارتقای این محصول پرطرفدار استخراج شد.