اقتصاد درمان دارای متغیرهای تأثیرگذار زیادی است

مدیرعامل بیمه آسیا اقتصاد درمان دارای متغیرهای تأثیرگذار زیادی است نظارت و کنترل در تمامی ابعاد به ویژه در مراکز درمانی باید جدی گرفته شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌آسیا، کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در نشست تخصصی رابطین شرکت بیمه‌آسیا مستقر در مراکز خدمات حوزه علمیه سراسر کشور […]

مدیرعامل بیمه آسیا

اقتصاد درمان دارای متغیرهای تأثیرگذار زیادی است

نظارت و کنترل در تمامی ابعاد به ویژه در مراکز درمانی باید جدی گرفته شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌آسیا، کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در نشست تخصصی رابطین شرکت بیمه‌آسیا مستقر در مراکز خدمات حوزه علمیه سراسر کشور در ادامه مطلب فوق گفت: تلاش ما باید در راستای افزایش بهره‌وری با کمک گرفتن از سایر نهادهای تأثیرگذار، افزایش سهم بیمه‌ آسیا و کاهش نسبت خسارت باشد.

مدیرعامل بیمه‌آسیا تصریح کرد: قرارداد حوزه به عنوان یک قرارداد موفق با کمک مسؤولان حوزه به نقطه خوبی رسیده است.

نایب رییس هیأت‌مدیره بیمه‌آسیا با اشاره به این موضوع که اقتصاد درمان دارای متغیرهای تأثیرگذار زیادی است، اظهار‌داشت: باید به اقتصاد این بخش توجه کافی داشته باشیم. کسانی که تعرفه تعیین می‌کنند و خارج از سیستم ما هستند نقش به‌سزایی در اقتصاد درمان دارند.

کاردگر افزود: عوامل متعدد بیرونی و درونی زیادی بر اقتصاد درمان تأثیر دارند که برخی از آنها در کنترل ما نیست. لذا امروز اقتصاد درمان در صنعت بیمه بنا بر تأکید رییس کل محترم بیمه مرکزی جناب آقای دکتر سلیمانی موضوع مهمی است که باید جدی گرفته شود.