«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک‌ملی

«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک‌ملی بانک‌ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر طی یک سال اخیر، محصول منحصربه‌فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالا‌ترین سطح رضایت نگه دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، در حال‌حاضر نظام بانکی […]

«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک‌ملی

بانک‌ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر طی یک سال اخیر، محصول منحصربه‌فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالا‌ترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، در حال‌حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می‌رود و اکنون این شیوه خدمت‌رسانی در بانک‌ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک‌آفیسر خدمتی است که براساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می‌گیرد و در واقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می‌کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک‌های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق‌‌ترین طرح‌های شروع شده توسط بانک‌ملی ایران در سال گذشته محسوب می‌شود که در شعب مراکز استان‌ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیش‌تری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش به‌سزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می‌تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک‌ملی ایران به همین منظور با ارایه خدمت بانک‌آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت‌آفیسر» ویژه‌ای را نیز اختصاص می‌دهد که علاوه بر روش‌های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

***