امضای تفاهمنامه بانک سپه: با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

امضای تفاهمنامه بانک سپه: با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران مدیرعامل بانک سپه گفت: با امضای تفاهمنامه با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران بانک سپه ماهانه دوهزار فقره تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال به نانوایی‌‌ها پرداخت می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم امضای تفاهمنامه […]

امضای تفاهمنامه بانک سپه: با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

مدیرعامل بانک سپه گفت: با امضای تفاهمنامه با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران بانک سپه ماهانه دوهزار فقره تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال به نانوایی‌‌ها پرداخت می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم امضای تفاهمنامه با یزدان سیف، معاون وزیر و رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اظهارداشت: با امضای این تفاهمنامه تا پایان سال جاری هر ماه دو هزار فقره تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۵ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه به نانوایان پرداخت می‌شود.

رییس هیأت‌مدیره بانک سپه گفت: اعطای تسهیلات، متناسب با میزان تعاملات و گردش حساب شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بانک سپه و با نرخ سود ترجیحی پایین‌تر از نرخ رایج تسهیلات خواهد بود.

همچنین در این جلسه توافق لازم برای نحوه پرداخت تسهیلات خرید تضمینی گندم از سوی بانک در سقف سهمیه ابلاغی بانک مرکزی انجام شد.