اعطای تسهیلات ویژه بانک‌شهر به دانشجویان

اعطای تسهیلات ویژه بانک‌شهر به دانشجویان معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک‌شهر از اعطای تسهیلات ویژه این بانک به دانشجویان در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: با افتتاح این حساب و با حداقل موجودی ۵ میلیون ریال تا سقف ۵۰ میلیون ریال کارت اعتباری به متقاضی اعطا می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

اعطای تسهیلات ویژه بانک‌شهر به دانشجویان

معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک‌شهر از اعطای تسهیلات ویژه این بانک به دانشجویان در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: با افتتاح این حساب و با حداقل موجودی ۵ میلیون ریال تا سقف ۵۰ میلیون ریال کارت اعتباری به متقاضی اعطا می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک‌شهر، محمدکیایی با بیان این مطلب گفت: در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران به آن دسته از دانشجویانی که اقدام به افتتاح سپرده می‌کنند، تسهیلات مرابحه در قالب «کارت اعتباری» اعطا می‌شود.

وی افزود: برای افتتاح این حساب، حداقل موجودی مورد نظر ۵میلیون ریال است که باید به مدت ۳ ماه در سپرده قرار گیرد و پس از آن تا سقف ۵۰ میلیون ریال کارت اعتباری به متقاضی اعطا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح عملکرد بانک‌شهر در بیست‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال سال سوم عاملیت بانک‌شهر در نمایشگاه کتاب است و خوشبختانه اقدامات خوبی برای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.