ارتقای جایگاه بانک، نشات گرفته از اعتماد عمومی است

مدیرعامل بانک مهراقتصاد ارتقای جایگاه بانک، نشات گرفته از اعتماد عمومی است ساختمان جدید شعبه جم استان بوشهر با حضور مدیرعامل بانک مهراقتصاد، معاونین امور مناطق و پشتیبانی، مدیرکل امور مدیران بانک، امام جمعه و فرماندار شهرستان جم گشایش یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهراقتصاد، سیدضیاء‌ایمانی، مدیرعامل بانک مهراقتصاد در این […]

مدیرعامل بانک مهراقتصاد

ارتقای جایگاه بانک، نشات گرفته از اعتماد عمومی است

ساختمان جدید شعبه جم استان بوشهر با حضور مدیرعامل بانک مهراقتصاد، معاونین امور مناطق و پشتیبانی، مدیرکل امور مدیران بانک، امام جمعه و فرماندار شهرستان جم گشایش یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهراقتصاد، سیدضیاء‌ایمانی، مدیرعامل بانک مهراقتصاد در این مراسم اظهارداشت: این بانک برخاسته از بطن جامعه و نهادهای ارزشی نظام است و با توجه به نوع خدمات و سیاست‌هایی که برای آن پیش‌بینی شده، توانسته است با در نظر گرفتن نیاز اقشار آسیب‌پذیر و عموم مردم، جایگاه مطلوبی را در بین آحاد جامعه کسب کند.

ایمانی بیان کرد: بانک مهراقتصاد علی‌رغم این که تنها ۲۵ سال از فعالیتش می‌گذرد توانسته است در رقابت با بانک‌های بزرگ‌تر و قدیمی‌تر، در رتبه ششم بانک‌های دولتی و خصوصی کشور قرار بگیرد.

وی ارتقای جایگاه بانک مهراقتصاد را نشات گرفته از اعتماد عمومی دانست و گفت: نوسازی شعب در کنار بهره‌مندی از بهترین سرمایه انسانی و ارایه جدید‌ترین خدمات بانکی جزو اصول راهبردی بانک در شبکه بانکی کشور است.