تقدیر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر از بانک صنعت‌ومعدن

تقدیر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر از بانک صنعت‌ومعدن ابراهیم‌خوش‌گفتار، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر با ارسال لوح تقدیری از بانک صنعت‌ومعدن به خاطر تلاش در تأمین مالی پروژه‌های نیروگاهی در راستای حمایت از تولید ملی قدردانی کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، خوش گفتار در بخشی […]

تقدیر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر از بانک صنعت‌ومعدن

ابراهیم‌خوش‌گفتار، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر با ارسال لوح تقدیری از بانک صنعت‌ومعدن به خاطر تلاش در تأمین مالی پروژه‌های نیروگاهی در راستای حمایت از تولید ملی قدردانی کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، خوش گفتار در بخشی از این لوح خطاب به علی‌اشرف‌افخمی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن آورده است: بی‌شک اعتلای ایران عزیز و رسیدن به قله‌های پیشرفت اقتصادی در دهه چهارم انقلاب اسلامی با کوشش و مساعی یکایک نقش‌آفرینان این عرصه مهیا می‌شود. میدان تولید و اشتغال امروز با حضور شما فعالان اقتصادی زنده و پویاست و استمرار این مهم نیز با همت والایتان میسر خواهد شد.

بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس را در خصوص تأمین مالی پروژه‌های نیروگاهی از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای بهبهان در راستای حمایت از ساخت داخل و تولید ملی اعلام نموده و برای شما و همکارانتان در تمام عرصه‌های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌کنم.