ارقام کلی قرارداد بانک‌سپه با صندوق توسعه‌ملی اعلام شد

ارقام کلی قرارداد بانک‌سپه با صندوق توسعه‌ملی اعلام شد عضو هیأت‌مدیره بانک‌سپه گفت: این بانک با رویکرد کمک به توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در کشور ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار قرارداد ارزی و ۷۲هزارو۲۰۱ میلیارد ریال قرارداد ریالی با صندوق توسعه ملی انعقاد کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، […]

ارقام کلی قرارداد بانک‌سپه با صندوق توسعه‌ملی اعلام شد

عضو هیأت‌مدیره بانک‌سپه گفت: این بانک با رویکرد کمک به توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در کشور ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار قرارداد ارزی و ۷۲هزارو۲۰۱ میلیارد ریال قرارداد ریالی با صندوق توسعه ملی انعقاد کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، مصطفی پرتوافکنان ضمن اعلام این مطلب افزود: بانک‌سپه با امضای این قرارداد‌ها بخش قابل‌توجهی از منابع صندوق توسعه ملی را در مسیر توسعه کشور سوق داده و در تبدیل عواید ناشی از فروش نفت و گاز به ثروت‌های ماندگار و سرمایه‌های مولد در ایران گام مهمی برداشته است.

عضو هیأت‌مدیره بانک‌سپه مجموعه قرارداد ارزی انعقاد شده بین این بانک و صندوق توسعه ملی را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: بخش قابل‌توجهی از این رقم گشایش و دو میلیارد و ۲۸۵ میلیون دلار آن پرداخت‌شده است.