مهری مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن شد

مهری مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن شد با تصویب هیأت‌مدیره بانک صنعت‌ومعدن و با حکم وزیر اقتصاد، حسین‌مهری به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، در جلسه مجمع عمومی بانک صنعت‌ومعدن به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی، حسین‌مهری به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک […]

مهری مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن شد

با تصویب هیأت‌مدیره بانک صنعت‌ومعدن و با حکم وزیر اقتصاد، حسین‌مهری به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، در جلسه مجمع عمومی بانک صنعت‌ومعدن به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی، حسین‌مهری به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک انتخاب شد.

وی دکترای مدیریت کارآفرینی دارد و سمت‌هایی مانند معاونت وزیر ارتباطات و مدیرعاملی شرکت ملی پست ایران و معاون مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

در حکم مسعودکرباسیان، وزیر امور اقتصادی خطاب به حسین‌مهری آمده است، نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن منصوب می‌شوید.

امید است در سایه عنایت پروردگار بلند مرتبه، در نیل به اهداف و برنامه‌های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی نظام جمهوری‌اسلامی‌ایران، پیروز و سربلند باشید. پیش از این علی اشرف افخمی مدیرعامل این بانک بود.

روزنامه مناقصه‌مزایده انتخاب مهری را به عنوان مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن تبریک گفته و برای ایشان در انجام وظایف محوله آرزوی توفیق دارد.