مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند

مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند خسرو فرحی، مدیرعامل پست‌بانک، در مورد بسته ارزی، ارزهای دیجیتال و باجه‌های بانکی و همچنین وام‌های اشتغالزا مسایلی را مطرح کرد. فرحی با حضور در ایسنا، درباره جلسه‌ای که رییس کل بانک‌مرکزی کم‌تر از یک ماه پیش در روز معارفه خود با مدیران عامل بانک‌ها برگزار […]

مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند

خسرو فرحی، مدیرعامل پست‌بانک، در مورد بسته ارزی، ارزهای دیجیتال و باجه‌های بانکی و همچنین وام‌های اشتغالزا مسایلی را مطرح کرد.

فرحی با حضور در ایسنا، درباره جلسه‌ای که رییس کل بانک‌مرکزی کم‌تر از یک ماه پیش در روز معارفه خود با مدیران عامل بانک‌ها برگزار کرد، گفت: در این جلسه مباحث ارزی، تأمین مالی به ویژه SME‌‌ها برای ایجاد تولید و اشتغال، انضباط مالی، کنترل نقدینگی و هدایت آن به سمت بازارهای سرمایه و تولید مورد توجه قرار گرفت؛ در عین حال که بر ایجاد ثبات اقتصادی و اطمینان برای فعالان بازار که مطمئن باشند که دولت و بانک‌مرکزی و مجموعه بانک‌ها به تعهدات خود پایبند بوده و زمینه‌های ایجاد ثبات اقتصادی را فراهم خواهند کنند، تأکید شد.

مدیرعامل پست بانک همچنین به جریان سپرده‌گیری ارزی در بانک‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که در بسته جدید ارزی سپرده‌گیری ارز تضمین شده است، مردم می‌توانند ارز خود را به بانک‌ها آورده و با سرمایه‌گذاری از سود ارزی برخوردار شوند و مطمئن باشند که برگشت منابع به آنها حتما ارزی است نه ریالی.

———-=

لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک‌انصار اعطا شد

چهارمین همایش ملی کیفیت با حمایت بانک‌انصار در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و باحضور تولیدکنندگان برتر ایرانی، مدیران، کارشناسان بنگاه‌های اقتصادی و همچنین صاحب‌نظران و متخصصان امر کیفیت و استانداردسازی در کشور، در حوزه‌های کیفیت، بهره‌وری و فرهنگ مصرف داخلی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده و بنابر اعلام بانک‌انصار، در این مراسم که با رویکرد حمایت از محصولات و خدمات با کیفیت ایرانی و با هدف تغییر فرهنگ مصرف مردم از کالای خارجی به تولید ملی برگزار شد، بانک‌انصار لوح یادبود این همایش را دریافت کرد.