مسابقه عکس بانک سرمایه با موضوع محرم

مسابقه عکس بانک سرمایه با موضوع محرم بانک سرمایه به منظور برداشتن گامی کوچک در راستای ترویج و پاسداشت فرهنگ حسینی؛ مسابقه عکاسی «عاشورا سرمایه معنوی» را برگزار می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده بنا بر اعلام بانک سرمایه، این بانک ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدا…الحسین علیه‌السلام، از تمامی هموطنان دعوت می‌کند تا در مسابقه عکاسی اینستاگرامی […]

مسابقه عکس بانک سرمایه با موضوع محرم

بانک سرمایه به منظور برداشتن گامی کوچک در راستای ترویج و پاسداشت فرهنگ حسینی؛ مسابقه عکاسی «عاشورا سرمایه معنوی» را برگزار می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده بنا بر اعلام بانک سرمایه، این بانک ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدا…الحسین علیه‌السلام، از تمامی هموطنان دعوت می‌کند تا در مسابقه عکاسی اینستاگرامی بانک سرمایه با موضوع محرم شرکت کنند.

هموطنان برای شرکت در مسابقه می‌توانند عکس‌های خود را از کوچه‌ها، خیابان‌ها، بیرق‌ها، پرچم‌ها، هیأت‌ها و دسته‌جات و هر نقطه از ایران که حال و هوایی عاشورایی دارد تا روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در صفحه اینستاگرام خود با درج دو هشتگ #عاشورا_سرمایه_معنوی و #بانک_سرمایه بارگذاری کنند. بانک سرمایه پس از بررسی عکس‌ها، نتایج را روز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه در صفحه اینستاگرام خود اعلام و نفرات برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.