اینترنتی در بانک‌سینا حساب باز کنید

اینترنتی در بانک‌سینا حساب باز کنید با توجه به زمان یک هفته‌ای تا پایان مهلت تعیین شده برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌سینا، امکان افتتاح غیرحضوری حساب نیز فراهم شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سینا، در حالی‌که هموطنان برای بهره‌مندی از جوایز دومین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این […]

اینترنتی در بانک‌سینا حساب باز کنید

با توجه به زمان یک هفته‌ای تا پایان مهلت تعیین شده برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌سینا، امکان افتتاح غیرحضوری حساب نیز فراهم شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سینا، در حالی‌که هموطنان برای بهره‌مندی از جوایز دومین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک، تا پایان شهریور ماه مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی را دارند، این امکان به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت بانک‌سینا نیز فراهم شده است.

براین اساس، کاربران اینترنت بانک‌سینا برای مشارکت در امر نیک قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از جوایز قرعه‌کشی می‌توانند به صورت اینترنتی و پس از ورود به اینترنت بانک اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز کنند.

گفتنی است؛ دومین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌سینا روز ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود و در این دوره از قرعه‌کشی این حساب‌ها، ۵ کمک هزینه خرید مسکن هر یک به مبلغ یک‌میلیارد ریال، ۵ کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، ۱۰کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ ۱۰۰میلیون ریال، ۱۰ کمک هزینه سفر به عتبات هر یک به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.