حمایت بانک‌شهر از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی

حمایت بانک‌شهر از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک‌شهر قرار دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، عیسی‌قهرمانی‌چابک، معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک‌شهر با تأکید بر اهمیت […]

حمایت بانک‌شهر از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی

در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک‌شهر قرار دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، عیسی‌قهرمانی‌چابک، معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک‌شهر با تأکید بر اهمیت رفع موانع تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی کنونی اظهار کرد: در حال‌حاضر درصد قابل‌توجهی از جمعیت جوان کشور در سن اشتغال قرار دارند و در همین راستا می‌توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه اشتغال جوانان در شهرهای مختلف کشور را فراهم کرد.

وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را شاه‌کلید اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: قطعاً حمایت از تولید کالای باکیفیت داخلی، علاوه بر عزت اقتصادی پلی به سوی استقلال و عدم وابستگی کشور است.

قهرمانی چابک تصریح کرد: بانک‌شهر تلاش دارد با در نظر گرفتن تسهیلات مناسب، شرایطی را برای تولیدکنندگان مهیا کند تا این قشر بتواند اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را وارد بازار کند.