بهره‌برداری از ۱۱۲ طرح صنعتی کوچک و متوسط از ابتدای سال ۱۳۹۶

با تسهیلات شعب بانک صنعت‌ومعدن تا پایان مرداد ماه سال‌جاری انجام گرفت بهره‌برداری از ۱۱۲ طرح صنعتی کوچک و متوسط از ابتدای سال ۱۳۹۶ از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان مرداد ماه سال‌جاری ۱۱۲ طرح صنعتی کوچک و متوسط با تسهیلات شعب بانک صنعت‌ومعدن به بهره‌برداری رسیده که برای ۲۳۰۳ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده […]

با تسهیلات شعب بانک صنعت‌ومعدن تا پایان مرداد ماه سال‌جاری انجام گرفت

بهره‌برداری از ۱۱۲ طرح صنعتی کوچک و متوسط از ابتدای سال ۱۳۹۶

از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان مرداد ماه سال‌جاری ۱۱۲ طرح صنعتی کوچک و متوسط با تسهیلات شعب بانک صنعت‌ومعدن به بهره‌برداری رسیده که برای ۲۳۰۳ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، برای راه‌اندازی طرح‌های یاد شده مبلغ ۲۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

براساس این گزارش، در سال ۱۳۹۶ تعداد ۹۹ طرح صنعتی کوچک و متوسط با ۱۷۹میلیارد تومان تسهیلات شعب بانک به بهره‌برداری رسیده و برای ۱۹۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

تعداد طرح‌های صنعتی کوچک و متوسط به بهره‌برداری رسیده با تسهیلات شعب بانک صنعت‌ومعدن در ۵ماه نخست سال‌جاری نیز به ۱۳ طرح می‌رسد که برای راه‌اندازی آنها مبلغی معادل ۴۱میلیاردو۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات ریالی پرداخت شد و برای ۳۵۳ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.