آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی بانک سینا

آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی بانک سینا برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا تا ۳۱ شهریورماه جاری، فرصت باقی است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، با توجه به فرصت محدود تا ۳۱ شهریورماه، امکان افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز از طریق اینترنت بانک سینا نیز برای کاربران فراهم شده […]

آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی بانک سینا

برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا تا ۳۱ شهریورماه جاری، فرصت باقی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، با توجه به فرصت محدود تا ۳۱ شهریورماه، امکان افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز از طریق اینترنت بانک سینا نیز برای کاربران فراهم شده است.

دومین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا روز ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود و در این دوره از قرعه‌کشی حساب‌ها، ۵ کمک هزینه خرید مسکن هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، ۵ کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، ۱۰ کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، ۱۰ کمک هزینه سفر به عتبات هر یک به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

حفظ یا افزایش مبلغ موجودی می‌تواند شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را افزایش دهد. همچنین برای بهره‌مندی از جوایز، حفظ موجودی حساب تا روز قرعه‌کشی الزامی است. حداقل مبلغ برای شرکت در قرعه‌کشی مبلغ یک میلیون ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز محاسبه خواهد شد.