راه‌اندازی یک پروژه ملی با تسهیلات بانک ملی

راه‌اندازی یک پروژه ملی با تسهیلات بانک ملی شرکت سیمان مند دشتی بوشهر که به عنوان یک پروژه ملی از فروردین ماه امسال با تسهیلات بانک ملی راه‌اندازی شده، نقش مؤثری در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی استان بوشهر و اشتغالزایی داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این بانک که […]

راه‌اندازی یک پروژه ملی با تسهیلات بانک ملی

شرکت سیمان مند دشتی بوشهر که به عنوان یک پروژه ملی از فروردین ماه امسال با تسهیلات بانک ملی راه‌اندازی شده، نقش مؤثری در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی استان بوشهر و اشتغالزایی داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این بانک که به عنوان حامی و بازوی اصلی دولت در طرح‌های اشتغال زای کشور همواره حمایت از بازار کار و بنگاه‌های اقتصادی را مورد توجه قرارداده است، در سال گذشته تأمین مالی ساخت و بهره‌برداری از کارخانه سیمان مند دشتی را در دستور کار قرارداد و از محل منابع داخلی مبلغ یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و مبلغ ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسهیلات ارزی به این مجتمع بزرگ صنعتی اختصاص داد.

بانک ملی ایران در راستای اهداف توسعه‌ای با سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز این واحد صنعتی؛ نقش مؤثری در توسعه زیرساخت‌های منطقه و اشتغالزایی نیروهای جوان آن ایفا کرده است.