برای رسیدن به موفقیت از «پایان» آغاز کنید

مدیرعامل بانک صادرات در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه علامه حلی برای رسیدن به موفقیت از «پایان» آغاز کنید زنگ آغاز سال تحصیلی در یکی از دبیرستان‌های منطقه ١٧ تهران توسط مدیرعامل بانک صادرات ایران نواخته شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دبیرستان علامه حلی […]

مدیرعامل بانک صادرات در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه علامه حلی

برای رسیدن به موفقیت از «پایان» آغاز کنید

زنگ آغاز سال تحصیلی در یکی از دبیرستان‌های منطقه ١٧ تهران توسط مدیرعامل بانک صادرات ایران نواخته شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دبیرستان علامه حلی (٩) در منطقه ١٧تهران با بیان این‌که در دستیابی به مراتب علمی نباید به حداقل‌‌ها قانع بود، گفت: هر انسان موفقی در جهت رسیدن به اهداف روشن خود باید چشم‌اندازی را تعریف کند و با تلاش و مجاهدت به سمت آن حرکت کند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: دانش‌آموزان مستعد کشور آینده‌سازان و امیدهای جامعه هستند که باید با ایجاد کردن بستر‌های لازم، امکان بهره‌وری حداکثری از توان علمی آنها را برای رونق‌بخشی به اقتصاد و صنعت کشور فراهم آورد.

وی با تأکید بر این‌که ترسیم و تصور روشن از هدف، زمینه‌ساز انتخاب مسیر مستقیم است، افزود: باید برای رسیدن به موفقیت از پایان آغاز کنیم و به عبارت بهتر بدانیم که در هر مقطع و هر ایستگاه از تحصیل و زندگی باید به چه اهدافی برسیم. علاوه بر این در جهت تحقق هدف‌های مورد نظر باید پیشرونده باشیم.

صیدی که با مطرح کردن پرسش‌هایی، مشارکت جدی دانش‌آموزان را برانگیخته بود، تأکیدکرد: هیچ چیز به اندازه علم و دانش ارزش ندارد و هر چه ‌قدر که آگاهی انسان بالاتر برود، آرام‌تر و بهتر زندگی خواهد کرد.