بانک ملی ۱۱ هزار فقره تسهیلات به مشاغل خانگی پرداخت کرد

بانک ملی ۱۱ هزار فقره تسهیلات به مشاغل خانگی پرداخت کرد بانک ملی با رویکرد حمایت از بازار اشتغال در ۵ ماه ابتدای امسال بیش از ۱۱ هزار فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت کار و سازمان‌های حمایتی پرداخت کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این […]

بانک ملی ۱۱ هزار فقره تسهیلات به مشاغل خانگی پرداخت کرد

بانک ملی با رویکرد حمایت از بازار اشتغال در ۵ ماه ابتدای امسال بیش از ۱۱ هزار فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت کار و سازمان‌های حمایتی پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این بانک در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی خود در مدت مذکور تعداد ۱۱ هزار و ۲۳۸ فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به ارزش بیش از یک‌هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و… پرداخت کرده است.

در۵ ماه ابتدای امسال تعداد ۵ هزار و ۸۰۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) به ارزش بالغ بر یک‌هزار و ۵ میلیارد ریال و بالغ بر یک‌هزار و ۷۴۲ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۲۷۶میلیاردو۶۸۰ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز تعداد ۷۶ هزار و ۳۷۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های حمایتی در بخش‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.