نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی امیدآفرین است

نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی امیدآفرین است معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی را امیدآفرین توصیف کرد و گفت: خدماتی که این بانک به نیروهای مسلح ارایه داده ستودنی و قابل تقدیر است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، امیر دریادار حبیب‌ا…‌سیاری معاون هماهنگ […]

نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی امیدآفرین است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی را امیدآفرین توصیف کرد و گفت: خدماتی که این بانک به نیروهای مسلح ارایه داده ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، امیر دریادار حبیب‌ا…‌سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی را امیدآفرین توصیف کرد و گفت: خدماتی که این بانک به نیروهای مسلح ارایه داده ستودنی و قابل تقدیر است.

محمدکاظم‌چقازردی، مدیرعامل بانک سپه نیز در مراسم اهدا لوح و تندیس هفته دفاع مقدس به امیر دریادار حبیب‌ا…سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح طی ۴۰ سال پیروزی انقلاب خصوصاً ۸ سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی با بیان این‌که یکی از افتخارات بانک سپه خدمت‌رسانی به نیروهای مسلح است اظهارداشت: این تلاش‌ها مایه مباهات و افتخار مجموعه بانک سپه به شمار می‌رود.

مدیرعامل بانک سپه در ادامه به گوشه‌ای از خدمات این بانک به نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: مقررشده بود بانک سپه به ۳هزار تن از نیروهای مسلح تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کند که این میزان تاکنون از مرز ۳هزار تن گذشته و همچنان نیز ادامه دارد.