کارگروه مشترک پست بانک و سازمان و پژوهشگاه فضایی برگزار می‌شود

کارگروه مشترک پست بانک و سازمان و پژوهشگاه فضایی برگزار می‌شود  جلسه مشترک پست بانک و سازمان و پژوهشگاه فضایی با حضور خسرو‌فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، مرتضی‌براری رییس سازمان فضایی و حسین‌صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، فرحی در این جلسه ضمن ارایه گزارشی […]

کارگروه مشترک پست بانک و سازمان و پژوهشگاه فضایی برگزار می‌شود

 جلسه مشترک پست بانک و سازمان و پژوهشگاه فضایی با حضور خسرو‌فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، مرتضی‌براری رییس سازمان فضایی و حسین‌صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، فرحی در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از توانمندی‌های بانک، بخش ICT را از بخش‌های پرظرفیت اقتصاد کشور دانست و گفت: پست بانک در توسعه صندوق‌های خطرپذیر و تأمین مالی طرح‌های ICT فعال خواهد بود.

فرحی افزود: پست بانک به عنوان عضو دائم کارگروه اشتغال دولت، عملکرد خوبی در حوزه توسعه اشتغال به ویژه در مناطق محروم داشته و هر خدمتی که مردم شهر می‌گیرند در حوزه پولی و بانکی، ما در روستا‌ها هم ارایه می‌دهیم.

وی افزود: حدود ATM 2000 در روستا‌ها داریم و پست بانک در بین ۳۱ بانک کشور یکی از بانک‌های سودده است، از نظر شفافیت هم یکی از بانک‌های برتر کشور است.

فرحی تأمین مالی طرح‌های حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت‌های این بانک دانست و افزود: برای رونق بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه ICT تسهیلات داده‌ایم.