حمایت بانک صادرات برای نوسازی دو هزار دستگاه خودروی سنگین

حمایت بانک صادرات برای نوسازی دو هزار دستگاه خودروی سنگین مشارکت بانک صادرات ایران در نوسازی ٢٢٢٢ دستگاه خودرو سنگین اسکانیا، فصل تازه‌ای از اجرای طرح نوسازی ناوگان باربری جاده‌ای کشور را رقم زد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، قرارداد تأمین مالی و لیزینگ دو هزار دستگاه کشنده اسکانیا توسط بانک […]

حمایت بانک صادرات برای نوسازی دو هزار دستگاه خودروی سنگین

مشارکت بانک صادرات ایران در نوسازی ٢٢٢٢ دستگاه خودرو سنگین اسکانیا، فصل تازه‌ای از اجرای طرح نوسازی ناوگان باربری جاده‌ای کشور را رقم زد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، قرارداد تأمین مالی و لیزینگ دو هزار دستگاه کشنده اسکانیا توسط بانک صادرات ایران با شرکت صنعتی ماموت با افزودن یک الحاقیه برای بالا بردن سقف تسهیلات، وارد فاز جدیدی از همکاری برای نوسازی کامیون‌های فرسوده در جاده‌های کشور شده است.

بنابراین گزارش، مدیریت شعب استان البرز این بانک در قالب تفاهمنامه‌ای با مجتمع صنعتی ماموت، نوسازی دوهزار دستگاه خودرو سنگین (کشنده و تریلر) را برعهده گرفت که از ابتدای اجرای این تفاهمنامه در سال ٩٦ تا پایان شهریورماه سال ٩٧، بالغ بر ٥ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال برای نوسازی ١٦٧٧ دستگاه خودرو سنگین با کشنده‌های پیشرفته «اسکانیا» تخصیص یافته و تا پایان مدت قرارداد دو ساله بانک با این شرکت، تعداد ناوگان خودروهای نوسازی شده به دو هزار دستگاه خواهد رسید.