انجام ۹۷ درصد تراکنش‌های بانک ایران زمین بدون حضور مشتری

انجام ۹۷ درصد تراکنش‌های بانک ایران زمین بدون حضور مشتری مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال از انجام ۹۷ درصد تراکنش‌های بانکی این بانک بدون حضور مشتریان در شعبه خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال […]

انجام ۹۷ درصد تراکنش‌های بانک ایران زمین بدون حضور مشتری

مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال از انجام ۹۷ درصد تراکنش‌های بانکی این بانک بدون حضور مشتریان در شعبه خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال این بانک گفت: این بانک از سال گذشته برنامه توسعه از طریق تحول دیجیتال را در دستور کار قرارداده بود و این طرح در هیأت مدیره تصویب و کارهای اجرایی آن در بانک انجام شد.

مجیدپورسعید اظهارداشت: شعبه تمام دیجیتال بانک ایران زمین یکی از نمادهای طرح تحول دیجیتال این بانک که در آن مشتریان بانکی بخش عمده خدمات بانکی به صورت خودکار دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: طرح تحول دیجیتال این بانک از طریق کانال‌های مختلف دنبال می‌شود و انواع خدمات بانک ایران زمین بدون مراجعه مشتریان به شعب در این بانک ارایه می‌شود. پورسعید افزود: بانک ایران زمین ۳۲۹ شعبه دارد ولی ۹۷ درصد از تراکنش‌های بانکی آن بدون حضور مشتریان در شعبه انجام می‌شود و شعبه دیجیتال این بانک نیز یکی از نشانه‌های تحول دیجیتال است و در کانال‌های مختلف خدمات به صورت مجازی به مشتریان ارایه می‌شود.

پورسعید هدف اصلی این بانک را ارایه تمام خدمات بانکی به صورت شخصی‌سازی شده به مشتریان عنوان‌کرد و گفت: تحت تحول دیجیتال در این بانک با امکاناتی که نوآوری در اختیار ما قرار می‌دهد، قرار است عمده خدمات بانکی بدون حضور مشتریان به شعبه‌ها و با انبوه زیادی از مردم ارایه شود.