سامانه پاسخگویی الکترونیکی به شکایات پست‌بانک ایران راه‌اندازی شد

سامانه پاسخگویی الکترونیکی به شکایات پست‌بانک ایران راه‌اندازی شد سامانه پاسخگویی به شکایات پست‌بانک ایران با حضور اکبری‌نوری، دستیار وزیر و رییس شورای حقوق شهروندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سودابه‌رادفر، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان، فرحی، مدیرعامل و قاسم تندرو، مدیر امور حسابرسی و بازرسی پست‌بانک ایران و جمعی از […]

سامانه پاسخگویی الکترونیکی به شکایات پست‌بانک ایران راه‌اندازی شد

سامانه پاسخگویی به شکایات پست‌بانک ایران با حضور اکبری‌نوری، دستیار وزیر و رییس شورای حقوق شهروندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سودابه‌رادفر، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان، فرحی، مدیرعامل و قاسم تندرو، مدیر امور حسابرسی و بازرسی پست‌بانک ایران و جمعی از مدیران این بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک، فرحی در مراسم افتتاح این سامانه با تقدیر از مدیران و کارکنان امور حسابرسی و بازرسی گفت: ارتقای سطح سامانه‌های بانک در راستای رعایت حقوق شهروندی در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد.

وی افزود: احترام به حقوق مخاطبین و ذی‌نفعان و رعایت حق‌الناس از الزامات مهم در حفظ صیانت و تکریم مشتریان محسوب می‌شود که خوشبختانه پست‌بانک ایران با راه‌اندازی سامانه مذکور سعی در رسیدگی به مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادات آنان دارد.

فرحی تأکید کرد: شایسته است فرد پاسخگو در سامانه پاسخگویی به مخاطب، خود را در جایگاه آنان قرارداده تا به خوبی رعایت حقوق شهروندی را درک کند.