سامانه پاسخگویی الکترونیکی به شکایات پستبانک ایران راهاندازی شد سامانه پاسخگویی به شکایات پستبانک ایران با حضور اکبرینوری، دستیار وزیر و رییس شورای حقوق شهروندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سودابهرادفر، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان، فرحی، مدیرعامل و قاسم تندرو، مدیر امور حسابرسی و بازرسی پستبانک ایران و جمعی از […]
سامانه پاسخگویی الکترونیکی به شکایات پستبانک ایران راهاندازی شد
سامانه پاسخگویی به شکایات پستبانک ایران با حضور اکبرینوری، دستیار وزیر و رییس شورای حقوق شهروندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سودابهرادفر، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان، فرحی، مدیرعامل و قاسم تندرو، مدیر امور حسابرسی و بازرسی پستبانک ایران و جمعی از مدیران این بانک راهاندازی شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک، فرحی در مراسم افتتاح این سامانه با تقدیر از مدیران و کارکنان امور حسابرسی و بازرسی گفت: ارتقای سطح سامانههای بانک در راستای رعایت حقوق شهروندی در سرلوحه برنامهها قرار دارد.
وی افزود: احترام به حقوق مخاطبین و ذینفعان و رعایت حقالناس از الزامات مهم در حفظ صیانت و تکریم مشتریان محسوب میشود که خوشبختانه پستبانک ایران با راهاندازی سامانه مذکور سعی در رسیدگی به مشکلات، درخواستها و پیشنهادات آنان دارد.
فرحی تأکید کرد: شایسته است فرد پاسخگو در سامانه پاسخگویی به مخاطب، خود را در جایگاه آنان قرارداده تا به خوبی رعایت حقوق شهروندی را درک کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.