بانک صنعت‌ومعدن سپرده ارزی می‌پذیرد

بانک صنعت‌ومعدن سپرده ارزی می‌پذیرد بانک صنعت‌ومعدن ارزهای یورو، دلار و درهم امارات را به عنوان سپرده ارزی می‌پذیرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، این بانک در راستای اجرای بند۴ تصویب‌نامه شماره ۶۳۷۹۳/ت۵۵۶۳۳ ه مورخ ۱۶/۵/۱۳۹۷ هیأت‌وزیران نسبت به سپرده‌گیری ارزی به صورت ارزهای یورو، دلار و درهم امارات از اشخاص […]

بانک صنعت‌ومعدن سپرده ارزی می‌پذیرد

بانک صنعت‌ومعدن ارزهای یورو، دلار و درهم امارات را به عنوان سپرده ارزی می‌پذیرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، این بانک در راستای اجرای بند۴ تصویب‌نامه شماره ۶۳۷۹۳/ت۵۵۶۳۳ ه مورخ ۱۶/۵/۱۳۹۷ هیأت‌وزیران نسبت به سپرده‌گیری ارزی به صورت ارزهای یورو، دلار و درهم امارات از اشخاص حقیقی و حقوقی بخش غیردولتی با تضمین بانک‌مرکزی اقدام می‌کند.

نرخ سود سپرده‌گذاری سالیانه برای اسعار یورو، دلار و درهم امارات به ترتیب ۳، ۴ و دودرصد است و بازپرداخت اصل و سود سپرده‌گذاری به صورت اسکناس نزد این بانک به همان نوع ارز تودیعی و اسکناس خواهد بود.

دوره سپرده‌گذاری ارزی یک ساله بوده و بازپرداخت اصل و سود وجوه ارزی سپرده‌گذاری شده توسط بانک‌مرکزی تضمین می‌شود.

گفتنی است؛ درصورت درخواست ابطال سپرده ارزی تودیعی قبل از سررسید، نرخ سود سالیانه مورد عمل برای سپرده یورویی، دلاری و درهمی به ترتیب یک، ۵٫۱ و ۵٫۰ درصد خواهد بود و به سپرده‌های ارزی کم‌تر از یک ماه سودی تعلق نمی‌گیرد.