حمایت مالی بانک صادرات از شرکت دامداران

حمایت مالی بانک صادرات از شرکت دامداران بانک صادرات ایران فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت تولیدی دامداران را تأمین مالی می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، همزمان با بازدید عضو هیأت مدیره، معاون اعتباری و سایر مدیران بانک صادرات ایران از شرکت تولیدی دامداران، تصمیمات لازم برای حمایت از برنامه‌های آتی به منظور […]

حمایت مالی بانک صادرات از شرکت دامداران

بانک صادرات ایران فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت تولیدی دامداران را تأمین مالی می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، همزمان با بازدید عضو هیأت مدیره، معاون اعتباری و سایر مدیران بانک صادرات ایران از شرکت تولیدی دامداران، تصمیمات لازم برای حمایت از برنامه‌های آتی به منظور توسعه فاز جدید تولیدات این شرکت اتخاذ شد.

بنابراین گزارش، رضاصدیق، عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران در این بازدید با بیان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران، ایجاد ارتباط بهتر با مشتری، شناسایی نیاز‌ها و پاسخگویی مناسب به آن را مهم‌ترین هدف بانک برای حمایت از تولید داخلی عنوان کرد و تأکیدکرد: هدف مدیران بانک استفاده از تمام ابزارهای موجود و ممکن برای فراهم کردن بهترین شرایط برای مشتریان به ویژه در بخش تولید است.

صدیق سابقه درخشان بانک صادرات ایران در حمایت از صنعت و اقتصاد کشور را پشتوانه‌ای قابل اتکا برای واحدهای تولیدی دانست و با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور، بر لزوم گسترش همکاری بین بانک و شرکت دامداران تأکید کرد.