بازدید مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی

بازدید مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی حسین‌مهری، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن که به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده است، از شرکت‌های تدبیرسازان سرآمد، مارال‌صنعت‌جاوید، اروم‌آدا و محورسازان چی‌چست این استان بازدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صعنت‌ومعدن، شرکت تدبیرسازان سرآمد که بزرگ‌ترین طرح نیروگاهی در منطقه […]

بازدید مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی

حسین‌مهری، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن که به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده است، از شرکت‌های تدبیرسازان سرآمد، مارال‌صنعت‌جاوید، اروم‌آدا و محورسازان چی‌چست این استان بازدید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صعنت‌ومعدن، شرکت تدبیرسازان سرآمد که بزرگ‌ترین طرح نیروگاهی در منطقه شمال غرب است با ۳۰۸ میلیون یورو تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن و با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات به بهره‌برداری رسیده و برای ۶۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

گفتنی است؛ تاکنون بانک صنعت‌ومعدن مبلغ ۷۰ هزار میلیارد ریال به ۴۵۰ طرح صنعتی در استان آذربایجان‌غربی تسهیلات پرداخت کرده که ضمن ایجاد اشتغال بر توسعه صنعتی استان تأثیر چشمگیری داشته است.